Arte y Letras
Published 2021-06-30
How to Cite
Singler, C. (2021). Discomposing, Recomposing: The Fragment and the Collage in Latin America. Cambios Y Permanencias, 12(1), 455–469. Retrieved from https://revistas.uis.edu.co/index.php/revistacyp/article/view/12395
Downloads
Download data is not yet available.
References
Brock, B. (1981). Die Ruine als Form der Vermittlung von Fragment und Totalität. En H. Nibbrig (Ed.), Fragment und Totalität. (pp. 124-140). Francfort, Alemania: Suhrkamp.
Consuegra, H. (2001). Elapso Tempore. Miami, EE.UU.: Universal.
Ehrenzweig, A. (1967). The Hidden Order of Art. London, England: Paladin.
Mosquera, G. (1996). El arte latinoamericano deja de serlo. Madrid, España: ARCO Latino.
Naves, R. (2001). A forma difícil: ensaios sobre arte brasileira. São Paulo, Brasil: Ed. Atica.
Richard, N. (1991). Latinoamérica y la posmodernidad. Revista de crítica cultural, 13, 15-19.
Waldman, D. (1992). Collage, assemblage, and the found object. New York, EE.UU.: Abrams.
Consuegra, H. (2001). Elapso Tempore. Miami, EE.UU.: Universal.
Ehrenzweig, A. (1967). The Hidden Order of Art. London, England: Paladin.
Mosquera, G. (1996). El arte latinoamericano deja de serlo. Madrid, España: ARCO Latino.
Naves, R. (2001). A forma difícil: ensaios sobre arte brasileira. São Paulo, Brasil: Ed. Atica.
Richard, N. (1991). Latinoamérica y la posmodernidad. Revista de crítica cultural, 13, 15-19.
Waldman, D. (1992). Collage, assemblage, and the found object. New York, EE.UU.: Abrams.