Memory
Published 2024-04-06
Keywords
- audiovisual media,
- technology,
- demonstration,
- interdisciplinarity
How to Cite
Díaz López, S. M. ., Avendaño Vásquez, L. ., Cacua Méndez, L. Y. ., & Orozco Ortiz, J. . (2024). Virtual resources for training in land coverage for agricultural use. Revista Docencia Universitaria, 32–34. https://doi.org/10.18273/revdu.vesp1-2023011
Copyright (c) 2023 Revista Docencia Universitaria
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Abstract
The incorporation of ICTs in a virtual repository as a strategy to improve quality, innovation, and application in teaching, based on a student-centered learning model, allowed to intervene in the training processes, taking into account equity, the production and use of materials, the compliance with intellectual property rights and the integration of stakeholders.
Downloads
Download data is not yet available.
References
- Sánchez, M y Martínez, A. (2022). Evaluación y aprendizaje en educación universitaria: estrategias e instrumentos. UNAM, Coordinación de Universidad Abierta, Innovación Educativa y Educación a Distancia. https://cuaieed.unam.mx/publicaciones/libro-evaluacion/pdf/ELibro-Evaluacion-y-Aprendizaje-en-Educacion-Universitaria-ISBN-9786073060714.pdf
- Ordoñez, O. (2014). Replicar para comprender: prácticas investigativas para promover el razonamiento científico en estudiantes de psicología. Pensamiento Psicológico, 12(2), 7–24
- Cacua-Méndez, L., Orozco-Ortíz, J., Díaz-López, S y Vásquez, L. (2022). Parámetros productivos de un sistema de praderas: Uso de sensores remotos [Ponencia oral]. VII Seminario Internacional y VIII Nacional de Investigadores en Salud y Producción Aanimal -SENISPA. Tunja, Colombia. https://revistas.uptc.edu.co/index.php/pensamiento_accion/article/view/15301/12345