Current Issue2024: 8th Successful Experiences in the Implementation of ICT in Teaching
Published November 30, 2024
Issue Description
For the development of the 8th edition of the event “Successful experiences in the implementation of ICT in teaching” held on March 15, 2024, in person and remotely for two days, the Academic Vice-Rector's Office and the ICT Leading Team - ELTIC offered the academic community of the UIS a fraternal atmosphere that allowed the participation of 60 in-person attendees and 122 remote attendees who attended the presentation of 14 experiences, of which one corresponded to a Higher Educational Institution that was interested in being part of this event. The programming that was available can be found at the following link: Agenda 8th ICT Event.
Table of Contents
Presentación
Memory
ISSN: 2145-8537
La Revista Docencia Universitaria es una publicación internacional, arbitrada por pares doble ciego, de circulación semestral, editada por el Centro para el Desarrollo de la Docencia - CEDEDUIS. Desde el año 1998 publica artículos de carácter investigativo que desarrollan temas en torno a la formación del docente y a su quehacer pedagógico en todos los niveles educativos. Así mismo, acepta propuestas de debate que permitan ampliar problemáticas fundamentales frente al ejercicio de la docencia.
La Revista Docencia Universitaria tiene publicación continua, esto quiere decir que se realiza la publicación en línea del artículo una vez se finaliza el proceso editorial y por tal razón tiene convocatoria continua, abierta para la recepción de artículos.
Este obra está bajo una licencia de Creative Commons Reconocimiento 4.0 Internacional.